Jag har så dåligt samvete för bloggen

Jag kan knappt gå in här och kolla för att jag har så dåligt samvete! Men nu tar jag tjuren vid hornen! Jag är hemma sjuk idag, störtförkyld. Fy sjutton vilken dålig tajming - att bli sjuk i finaste maj. Jag försöker acceptera läget, men det är svårt. Hoppas känna mig betydligt bättre imorgon.
 
Anledningen till att bloggen får lida är att jag är så pass aktiv på facebook och instagram att det helt enkelt inte finns tid för ett till socialt media. Samtidigt så är bloggen mer av en dagbok än vad fb och IG är, och jag kan därför inte lägga ner den helt, Jag (och ni) får helt enkelt acceptera att den uppdateras ganska sällan.
 
Det börjar närma sig sommar och jag längtar efter semester. Men det är alltid ambivalent att längta till semester, för helt plötsligt är den slut. Så det får inte gå för fort till den 4:e juli. I år ska vi åka till Sicilien och Kalabrien! Helt fantastiskt. Vi ska ha bil i två veckor och bo på olika hotell. I Kalabrien/Syditalien ska vi besöka vänner till oss som har ett litet hus. Den lilla byn de bor i på somrarna heter Badolato och ser helt extremt pittoresk ut. Jag kommer nog dö mysighetsdöden.
 
Innan vi åker till Sicilien blir det Lund och stugan i Sandsered. Måns ska spela Gothia cup i år, så han kommer befinna sig i Göteborg när vi är i Sandsered. Planen är att vi ska hälsa på honom där en dag också, och se en match eller två.
 
Nu ska jag vräka mig i soffan och se på en film tror jag. Måste vila mig frisk!
 
Ciao!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina


Mysighetsdöden ;)....

2014-05-29 @ 14:49:53
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0