Hallååååå!

Här är jag! Jag är ok! Om någon undrar vill säga.
 
Mycket har hänt sedan sist.
- Jag har varit på tjänsteresor
- Jag har sålt kläder på barnklädesbyte
- Jag har sagt hejdå till en kollega som flyttat tillbaka till Australien för ett tag
- Jag har druckit de godaste drinkarna på Indigo på Götgatsbacken
- Jag har varit på konsert i en kyrka och hört ett finfint band spela hela Songs of faith and devotion med Depeche Mode
- Jag har varit nere i Sandsered på vårt landställe (mysigt som sjutton!)
- Jag har sett Nick Cave live
- Jag har klippt och slingat mig och blivit nöjd
- Jag har haft virus i datorn på jobbet
- Jag har varit på två spännande konferenser om Våld i nära relation
- Jag har varit i LONDON!!!!!
- Metallica kommer till Stockholm 30:e maj och spelar på en festival - STHLM Fields - Jippiiieeee!
- Jag har sett Ghost spela live (igår söndag den 8/12)
 
Med mera meed mera. Hoppas ni mår bra! Här kommer några foton. Mest från London.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra sammanfattning! Vi ses snart!

2013-12-16 @ 09:20:42
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0