På jobbet igen

Då var fem dagars ledighet över! Varför går det så fort? Solen har skinit men det är fortfarande bara några plusgrader ute. Idag när jag cyklade till tunnelbanan var det -4 grader. Det är den 2:a april! Det finns ju ingenting att göra åt detta, men jag tycker faktiskt det är helt galet och jag förvånas inte om det är samma temperatur den 2:a maj.
 
Igår fick Måns en ny stor vuxencykel (mountainbike). Han är nog 1,70 meter över havet nu. Storlek 40 1/2 i skor. Så himla stor har han blivit! Känns skönt att han är lite upprustad - han såg ganska knasig ut när han cyklade på sin förra cykel. Emil har nu fått ta över Måns gamla cykel, som faktiskt inte alls ser gammal ut. Det är också en mountainbike och Emil måste lära sig hur man handbromsar istället för fotbromsar.
 
Mina älskade ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0