Helgen

Jag kom hem från en tjänsteresa till Skåne vid 18.30-tiden på fredagen och då var  jag helt slut. Vi beställde thaimat och åt och sedan var det soffläge. Resan var bra men också lite omtumlande. Jag fick feedback på en manual som jag och en kollega skriver. Nu är det bara att ta i tu med det som måste ändras m.m.
 
Lördagen bjöd på sol och jag åkte in och träffade Lotta på Medis vid 15-tiden. Där hittade vi två sköna fåtöljer i solen och satt och drack cava. Fantastiskt trevligt! Många skratt och mycket snack. Sedan mötte vi upp resten av familjerna hemma i Lottas och Patriks lägenhet, där det bjöds på god köttfärssås med en massa tilltugg. Deras lille son har just fyllt två år! Otroligt vad tiden går.
 
Idag, söndag började jag dagen med en löptur på ca fem kilometer. Jag känner av både höft och knän nu, men jag hoppas det ska gå över om några dagar. Orkade inte åka till Farsta (Friskis) idag. Sedan har resten av dagen gått åt till att fixa med skor och kläder. Jag har försökt få fram lite mer våriga ytterkläder och skor. Hann inte byta de vanliga kläderna - det tar sin tid när man har mycket kläder! Jag får göra det nästa söndag istället. Sol även idag, fantastiskt skönt. Äntligen har våren kommit - över 1 1/2 månad försenad.
 
I veckan reser Magnus bort ons-fre så jag hoppas kunna jobba hemma på torsdag.
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0