Guten Morgen

Denna morgon har jag trängts med huliganer inne på Lindex, Hötorget. Missonikollektionen släpptes. Folk tog fyra klänningar av varje sort så allt var slut på två minuter. Typ. Tuuur att jag fick tag på mina favoriter igår på VIP-internetförsäljningen. Fick med mig smycken och en blus från butiken och två kläninngar och en halsduk från internet. Ska visa bilder på vad jag köpte sen.
 
Här kommer en liten överdelsoutfit istället. Det är en omlottklänning från Indiska. Väldigt fin passform måste jag säga.
 
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ser bra ut! Jag glömde säga när vi träffades att du är väldigt snygg i håret också! Sköt om dig!

2012-09-25 @ 16:40:05
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Tack Tina! Kram!

2012-09-27 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0