Våren rusar iväg

Och det är ju precis som vanligt! Kan inte fatta att det bara är 10 dagar kvar av maj.

En till långhelg har passerat och det har varit väldigt skönt att vara ledig. Har både hunnit med nytta och nöje.

Torsdag: Såg Hungerspelen med Måns! Väldigt spännande och bra film. Vi shoppade även lite vår och sommarkläder till honom och det uppskattades. Bäst gillade han nog sina klargröna chinosshorts. Planterade pelargonerna på balkongen. Röda och fina.

Fredag: Tränade på morgonen, sen snabbt hem och slänga i mig lite lunch och så iväg och träffa Malin på stora HM på Hamngatan. Där blev det svarta klänningar till henne och en benvit till mig. Sedan strosade vi upp till Gamal stan och tittade på turister och vidare till Medborgarplatsen där vi satt oss på en uteservering och drack och åt. Solen sken och det var toppen!

Lördag: Fixardagen. Städade lite, plockade mycket. Jobbade i två timmar. Satt på balkongen en stund. Emil hade en kompis på besök. Vi grillade men satt inne och åt för det blåste en del. Såg TRE Mad men-avsnitt på raken. Jag är helt fast nu. Har påbörjat säsong 4 (det är säsong 5 som går på tv nu, så jag hoppas den boxen kommer snaaaaart).

Söndag: Såg Måns förlora med 15-1 i fotboll. Stackarna!! Det var ett toppenbra lag de mötte samt att Måns lag hade två viktiga personer skadade. Såg Mästarnas mästare och började packa Metallicaväskan. På onsdag drar jag och Magnus till Oslo för en dag och natt!

Nu: Måndag... (men med sommarvibbar)

Kommentarer
Postat av: Tina

Önskar er en riktigt bra konsertupplevelse!

Många kramar!

2012-05-21 @ 23:25:09
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0