Det blev en bra helg

I fredags klippte jag mig och slingade mig och jag blev supernöjd! Äntligen kanske jag har hittat en ny riktigt bra frisör!!

I lördags putsade jag mitt silver. Emil hjälpte mig. Med mitt silver menar jag mina silversmycken. Och inte alla - det hade tagit för lång tid - men de som hade störst behov av att bli putsade. Jättefina blev det, och jag återupptäckte en massa smycken jag inte använt på länge.

Jag såg ett Mad Men-avsnitt på eftermiddagen med en god kopp kaffe till.

Magnus och Måns var iväg på fotboll och när de kom hem så åkte Magnus iväg och köpte fantastiskt god indisk mat. Vi (Magnus och jag) firade att vi varit tillsammans i 18 år (12 maj är vårt årsdatum).

För att minnas 1994 och tiden då vi träffades såg vi Pulp Fiction på kvällen. Måns och Emil fick vara med på villkoret att de höll kuddar för ögonen när jag sa till. Jag ställde mig för tv:n med en filt under våldtäktsscenen. Kanske är jag pjoskig, men jag tycker den är för vidrig och ganska svår att förklara för barnen. Den är ju helt absurd samtidigt som den är övervidrig.

Igår (söndag) tog vi med oss en filt och kaffe och träffade Lotta och gänget på Odlarängen i Tallkrogen. De hade cyklat dit som liten utflykt. Trevligt. Innan fikaträffen hann jag träna på Friskis - fick värsta kicken av det!

Den kommande tredagarsveckan är jag ensam med barnen och jhar mycket på jobbet så det är bara att köra hårt!!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Tina

Låter helt underbart!

Ser fram emot att ses!

Ha det gott!

2012-05-14 @ 16:06:17
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0