Seg och trött

Idag var ingen toppendag. Min bror ligger på sjukhus för magsmärtor. Han har dock blivit lite bättre nu. Han åkte in i går morse. Vi vet inte riktigt vad som orsakat det hela, men de har kollat upp en massa saker. Känner mig orolig, men än så länge är det hanterbart. Hatar när det inte finns några tydliga förklaringar till varför sjukdomar uppkommer. Några inflammerade körtlar är vad de hittat och att han har mycket luft i buken, men de vet alltså inte vad allt beror på.

Hemma är Magnus sjuk. Emil är sportlovsledig och har väl spelat på datorn hela dagen när pappa har legat i sängen. Måns spelar fotboll med kompisar i en kompisturnering. Jag sitter på jobbet och är lite hängig själv. Huvudet, näsan och svalget. Men inget akut än så länge.

Nä, hoppas fredagen bjuder på något trevligt. Friskare och piggare familjemedlemmar är min önskan (där inkluderas min älskade bror).


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas verkligen att vårsolen gör gott med er allihop! Kram, Tina och Emelie :)

2012-03-02 @ 12:46:38
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Hoppas vårsolen gör er gott!



Kram, Tina och Emelie

2012-03-02 @ 13:29:47
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Tack Tina och Emelie!

2012-03-04 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0