Ge mig hårdare hud, ge mig pansar

Hur kan några ord från någon jag i grunden gillar få mig att må riktigt dåligt? Hur är det möjligt? Varför kan jag inte låta det rinna av, skita i det, förstå att det kanske rör sig om ett missförstånd? Jag är tamefan omöjlig. Samtidigt så är det bra att ha denna känslighet, för den gör att jag inte säger samma sak till andra.Inte medvetet i varje fall. Och kommer jag på det i efterhand så ber jag alltid om ursäkt då.
 
Vi hoppas att detta var ett omedvetet fall. Men jag tror tyvärr inte det. Och jag kan inte berätta mer om detta.
 
Nu ska jag klappa på mig själv och säga "låta detta rinna av". Var en glatt gås, låt det rinna av.
 
Tur att ord finns.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du vet att det har gått vägen förut och att det även kommer att göra det denna gång. Stor och varm kram till dig!

2012-06-29 @ 22:06:17
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Ja det går över, men det var så oväntat och konstigt. Känner mig obehagligt till mods även idag. Jag blir bara så förbannad att jag aldrig hinner få upp skölden när sånt här händer. Att det går rakt in. Och det är egentligen en skitsak. Kram Tina!

2012-06-30 @ 10:26:27
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Anna S

*Kramar om!*

2012-07-08 @ 22:11:41
Postat av: Anna S

*Kramar om!*

2012-07-08 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0