Tittar ut genom fönstret

och inser att det är minusgrader idag. Vi är inte så vana med det denna vinter. Jag måste säga att jag är tacksam över att jag slipper pulsa mig fram i en massa snö i år. Och halka mig fram. Min kropp gillar inte vinter och de två vintrar som föregått denna var för långa och jobbiga. Jag skulle kunna tänka mig normalt med snö i någon månad (för barnens skull), men sen räcker det.

Tänk att vi sakta men säkert går mot vår! Fantastiskt.

Vi har bokat en svinbillig resa till Korfu i sommar. 15 600:- för två veckor med flyg, hotell och frukost. Inte illa pinkat. Vi har dock gått ner i standard mot tidigare år i Grekland och kommer bo längre från stranden och hotellet kommer vara mer spartanskt. Å andra sidan kommer vi kunna hyra bil flera dagar och se en massa vackra gömda stränder. 29 juli bär det iväg.

Idag är det lördag och jag ska dra iväg med fina Saaben för att uträtta lite ärenden.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad härligt! Och härom morgonen sjöng fäglarna!

2012-01-21 @ 11:34:56
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Men nu snöar det järnet och våren känns långt borta :).

2012-01-22 @ 12:53:35
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0