Jag är så lättad

Och GLAD! Fick efter flera månader svar på ett e-postmeddelande från en kär vän i Storbritannien (jag har säkert skrivit fyra meddelanden men det var det sista hon svarade på). Jag har försökt nå henne sedan november/december men inte fått något svar. Började oroa mig för om jag gjort något fel (typiskt mig). Så idag fick jag svar. Alldeles nyss! Och allt var "som vanligt". Hon var hur gullig som helst i mailet och hon saknar mig och vill prata mer snart. Kanske ses vi i London i juni. Jag känner faktiskt för att gråta en skvätt. Hon betyder så mycket för mig - hon är nästan som en lillasyster. Det har hänt tuffa saker i hennes liv senaste halvåret och antagligen har mailen trillat in utan att hon har orkat/hunnit svara.

Jippie! Fina Jo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0