Förkyld

Höstförkylningen kom som ett brev på posten 3-4 dagar efter Måns och Emils näsor börjat rinna. Är helt igentäppt i hela huvudet. Så här blir det alltid när jag försöker komma igång med träningen. Hoppas nu att det blir bättre till mitten av veckan så att jag kan ta ett pass på Friskis då.

Helgen har gått över förväntan. Jag försöker leva i nuet och inte tänka på veckan som kommer så mycket. Men söndagar har alltid varit lite jobbiga för mig, och mer nu än vanligt.

I går kväll var vi hos Lotta och Co och åt middag samt bekantade oss lite mer med deras nytillskott som hunnit bli fem månader. Han är så go och glad. Jag bar på honom ett tag och allt kändes så bekant på något sätt, fast det var länge sedan våra barn var så små.

Snälla, håll tummarna för mig veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: Sorgfågel

Håller två tummar för dig!!

Puss å kram skumbanan!

Lotta o

2011-09-19 @ 20:13:26
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Lotta - mår tyvärr sämre igen, men kan det gå ner så kan det gå upp. Eler hur? Usch, vill bara vara som vanligt igen. Kramar!

2011-09-20 @ 20:01:51
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0