Crawlkursen var en utmaning

Oj oj oj, bara män och jag. Som vanligt höll jag på att säga. Det var ju på samma sätt när jag fick träffa Metallica i somras. Eller då var vi i och för sig två tjejer och 14 killar. Tre av killarna höll på med triathlon och två ville lära sig simma bättre och snabbare. Ingen av oss kunde crawl - som tur var. Det var ju trots allt en nybörjarkurs! Jag kan konstatera en sak och det är att jag INTE fick till andningen. Jag hade svårt för att andas ut i vattnet. Och dessutom via näsan! Detta måste jag öva mycket på. Men jag är oerhört stolt över att jag pallrade mig dit och försökte. Och på torsdag är det dax igen! Skriver mer om detta efter nästa kurstillfälle. Måste hinna en massa innan klockan 21, så jag lämnar er här.

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Vad duktig du är! spana på thriatlonmän i badbrallor kan ju inte vara helt fel det heller ;-)

2011-10-25 @ 19:25:49
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tack Bea! Jag kämpar på men har fått ont i axeln tyvärr. Någon inflammation. Hoppas jag kan simma nästa torsdag. Hatar min kropp ibland. Triathlonmännen i simgruppen är faktiskt ganska ordinära men väldigt trevliga :).

2011-11-01 @ 20:17:58
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0