Tintin

Jag och barnen har sett nya Tintinfilmen idag. Jag tog ledigt för att det är höstlov för barnen och i morgon är i stort sett alla på myndigheten där jag jobbar lediga (och jag med). Filmen var jättebra! Jag som vanligtvis inte gillar "barnfilmer"/tecknade filmer tyckte att den var över förväntan. Jätteläckert gjord. Dataanimerad med 3D-effekt. Rekommenderas varmt (trodde jag aldrig att jag skulle skriva)!

Sen har jag tyvärr fått av ett besked rörande en person som står mig mycket nära, som oroar mig. Jag försöker agera struts, men det är något jag är väldigt dålig på. Jag kan tyvärr inte skriva vad det gäller här. Jag har dock bestämt mig för att detta ska sluta väl! Det måste det! Jag känner att jag ger upp annars. Kapitulerar inför orättvisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0