David Grohl får akupunktur



Bild lånad från Foo Fighters twittersida.

Jag längtar så vansinnigt mycket till Foo Fighters spelning den 22 juni på Stadion. Att lyssna in mig på alla deras skivor har varit en ren fröjd - har inte lyssnat så mycket på dem genom åren - men de har funnits där och verkat intressanta. Nu har det växt så mycket att de placerar sig på min 10-i-topp-lista! Väldigt bra energi och med en intelligent och snygg sångare. Davids mellansnack är i samma klass som James Hetfields :).

I övrigt är det faktiskt ganska skit med mig. Har fått ryggskott :(. BLÄ! Jag fattar inte när jag ska få vara helt ok i kroppen. Bara att kämpa på som vanligt. Men tankarna blir svarta emellanåt.

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0