Mår inge vidare

Har fått något magvirus med lätt illamående och svaghet i hela kroppen. Och till råga på allt just när vi har svärmor/farmor på besök. Och i morgon ska jag på konsert med Interpol som jag absolut inte vill missa. Det är bara att hålla tummarna för att jag är bättre i morgon. Snälla snälla!

Igår hade dessutom Måns migrän igen, för tredje gången i sitt liv. Han kräktes säkert fem gånger och hade jätteont runt ena ögat. Han kräktes upp värktabletten också, men vid 15-tiden gav jag honom en ny och då blev han äntligen sig själv igen! Det är så jobbigt detta med hans migrän. Nu måste vi gå vidare och göra en utredning så han får bästa möjliga medicin osv. Stackars kille!

Gnäll gnäll och ynk ynk!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas verkligen att du blir bättre! Min bror ska ju gå på konserten också. Vi var på Improvisations-choklad-teater i lördags igen. Kan verkligen rekommenderas! Håller tummarna för att ni får må bättre! Kram!

2011-03-06 @ 20:50:28
Postat av: Kicki

Låter spännande med det där chokladinslaget :). Träffade brorsan din igår - kul! Själva spelningen var dock aningen avslagen tycker jag. De bjussade inte på sig själva så mycket. Men helt ok ändå och vi hade så trevligt innan då vi åt middag på grekisk restaurang (Malin och David och jag). Är fortfarande lite konstig och svag efter helgens virus, men kämpar på :):

2011-03-08 @ 07:59:48
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anna S

Usch vad jobbigt med migrän, stackars Måns. Minoo har det också ibland, några gånger per år, men brukar kunna sova bort den och kräks bara sällan av den. Min fd kollega som har migrän lyckades heller aldrig ta värktablett, den kom bara upp. Men tydligen finns det någon nässpray mot migrän. Vet dock inte om den finns för barn, men hör er för. Det måste ju vara bättre än tablett när man mår illa. Kram!

2011-03-13 @ 17:35:10
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0