Det blev en lugn midsommar

Jag, Magnus och Emil var hemma och Måns var hos en kompis i Blekinge. Vi åt sill på balkongen och det kändes som om vi var de enda som var hemma i hela Tallkrogen. Men det var vi inte märkte vi senare på eftermiddagen, för då började grannen snett under oss dra igång sin fest som pågick ända till småtimmarna. Mycket hög musik och massa snack. Men man får stå ut. Jag somnade i varje fall.

Vi hyrde en massa filmer också, och låg och slappade framför tv:n. Skitmysigt. Rekommenderar varmt Winter's Bone. En mörk film som ändå har en massa ljus i sig!

Och så var vi ute och åkte med nya bilen. Den känns jättebra att köra. Det enda jobbiga är att jag konstant är oroad för att någon ska vandalisera den eller försöka sno den. Hoppas den känslan går över om ett tag.

Nu har jag denna vecka och tre dagar i nästa vecka kvar fram tills min semester börjar. Men redan på lördag bär det av till Ullevi för att se The Big Four på söndag. Metallicadax! Pepp pepp! Jag ska tanka in energi som bara den.

Foo Fighters var för övrigt jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0