Meet and greet Metallica 3:e juli 2011, Ullevi

Här kommer bilder från min och 15 andra fans träff med Metallica innan "Big Four-konserten" på Ullevi söndagen den 3:e juli. Det var fantastiskt! (Om ni lånar bilder - snälla säg till mig :))



Egentligen var James den tredje bandmedlemmen som kom ut, men jag lägger honom först eftersom det var störst att träffa honom. Att jag inte svimmade är ett mirakel!!



Kan knappt tro att det hänt!



Älskar denna bild - det måste bli någon typ av tavla för väggen!



Rob var den som kom ut först. Skittrevlig!





Kirk var den andra bandmedlemmen som kom ut och hälsade - fantastisk människa verkar det som.




Och sist ut - Lars. Han var lika kort som jag trodde.

Berättar kanske mer en annan dag - detta måste ju dokumenteras för framtiden.



Kommentarer
Postat av: Johanna H

Cooolt!!



Läser din blogg ibland men känner dig inte!:) Du hjälpte mig en gång inne på alltförföräldrar. Behövde hjälp med att komma på vilken låt P Machinery var - du var grym!!!



Kram Johanna

2011-07-06 @ 16:51:37
URL: http://johannahubinette.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Men vad roligt Johanna! Jag minns dig :). Ska genast lägga till dig bland favoriterna. Jag är ju så dålig på att uppdatera nuförtiden, men hoppas jag ska få ett skov och köra åtminstone en uppdatering om dagen någon gång igen. Kanske till hösten? Ha det bra och kram/Kicki

2011-07-06 @ 18:49:12
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anna S

Iiiihhhhh!!!! Jag svimmar nästan bara jag tittar på bilderna :D Vilken lycka. Du ser faktiskt lite svimfärdig ut på översta bilden ;) Tänk att han dök upp, James. Fantastiskt, vilket minne för livet. Kramar!

2011-07-12 @ 00:02:24
Postat av: Kicki

Jag vet Anna, det gör jag också! Svimmar alltså. Saknar dig och behöver prata. Kanske ringer dig från Skåne. Kramar!

2011-07-13 @ 21:22:25
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Trine Topper

Ahh hvor fantastisk! - Passe sjalu over disse bildene må jeg si:)!

Postat av: Benjamin

Fyyyyyfaaaan vad jag är avundsjuk!

Jag säger bara en sak! Jag skulle kunna göra VAD SOM HELST för att få hälsa på Metallica.



Förresten om du är intresserad så kan du gilla denna sida! :)



http://www.facebook.com/pages/Metallica-Sweden-Gothenburg-37-2011/160096364045367

2012-02-09 @ 22:47:00
Postat av: Kicki

Hej Trine och Benjamin! Såg båda era kommentarer nu, efter Benjamin kommenterat. Det var helt vansinnigt fantastiskt att träffa bandet! Underbart. Något jag kommer leva på resten av mitt liv. Ni är väl medlemmar av deras fanclub? Bli det, så har ni också chans att få träffa dem någon gång :). Ha det bra!

2012-02-11 @ 16:45:28
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0