Dag 27 - Min favoritplats

Om jag ska ta det första jag tänker på här så blir det London. Men tänker jag en sekund till så säger jag hela Storbritannien och Irland. Men London är där jag har varit mest och jag behöver bara sätta fötterna på heltäckningsmattorna på Heathrows flygplats för att hjärtat ska börja ta glädjeskutt. Leendet bara sprider sig över ansiktet. Jag vet att jag kommer åka till London någon gång i år, och Dublin är redan bokat. Skön tanke att hålla fast vid.

Men sen älskar jag grekiska övärlden och min hemstad Stockholm.

Och så favoritplatsen i soffan tillsammans med familjen.

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag funderar över det här. Jag har kanske ingen favoritplats. För mig handlar det snarare om olika tillstånd.Hoppas att ni alla mår fint och att du ser programmet om lycka med Hanna H.Vi ses! / Tina

2011-01-20 @ 09:07:38
Postat av: Kicki

Hej Tina! Jag har nu sett Hannas program. Det var klart mysigt. Ska följa det :). Kram och hälsa!

2011-01-22 @ 15:39:19
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0