Måendet är inte på topp

Har gått in i en sämre period med sömnstörningar m.m. Inte kul alls och hoppas att allt ska vända snart. Men mitt löfte om att starta hösten med en massa inlägg får nog skjutas på framtiden. Eller förresten, lite positiva listor kanske jag kan få ur mig då och då:

Emil är sötast i världen i sin Kakmonstertröja
Ghost är ett fantastiskt svenskt hårdrocksband
Läppstiftet jag köpte på Lindex var jättefint
Jag fick beröm för några små rader jag skrev till en rapport
Min chef frågade hur jag mådde
Magnus ställler upp i alla väder
Mina fina vänner finns där ute
Jag har varit ute och gått med stavar i ca 45 min


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Kram på dig också! Bara att ringa när som helst!



(^.^)/~~ Emelie har gjort en japansk smiley som vinkar hejdå med en näsduk.

2011-08-25 @ 21:16:35
Postat av: Sorgfågel

Har läst hos dig här och ser att du läst hos mig. Vi verkar vara synkade just nu med lite nedåt-dipp.... :-(

Kram!

Lotta aka Sorgfågel

2011-08-27 @ 10:22:05
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Kramar till er båda. Det är då fördjävligt vad man ska behöva gå igenom.

2011-08-28 @ 17:14:37
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0