Lagen om alltings jävlighet

Igår fick jag gå hem från jobbet för jag kände mig sjuk. Något milt magvirus/förkylning, men jobbigt. Idag har det gått upp och ner kring hur jag mått, men jag har proppat mig full med ipren m.m. för att orka jobba här hemma. Jag ska ju för sjutton in med ett klart manus på torsdag! Nu läser min chef manuset för sista gången. Snälla snälla chefen - inte så många kommentarer denna gång? Det vore skönt :).

Håll nu tummarna för att barnen inte får detta! Jag orkar inte med att "någon" (tror inte på Gud men det kanske finns ett öde eller nåt) ska testa mig till det yttersta hela tiden. Det har ju funnits många andra veckor att bli sjuk på. Men nej, det ska vara just denna vecka.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Usch vad jobbigt det låter. Håller alla tummar för att du mår bra nu och att ingen annan blev sjuk. Idag är den stora dagen, tänker på dig och hoppas allt går vägen med manuset! Så att du kan åka till Dublin och fira det. Kram!

2011-04-07 @ 07:29:06
Postat av: Kicki

Tack för omtanken Anna! Jag mår bättre men är förkyld, bihålorna. Men jag har med mig nässpray med kortison och ipren :). Barnen än så länge ok. I morgon bär det av! Rapporten är inlämnad. Kram!

2011-04-07 @ 21:11:19
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0