Dublin

Vi har haft det så bra att jag fått PDD. Post-Dublin-Depression. Här är det fortfarande grått och kallt och där var det varmt, soligt och så fanns det gott öl och snygga kläder. Jag antar att det är positivt att känna så här, för då har det varit en riktigt bra resa, men det är svårt att motivera sig till att gå upp på morgonen och ta tag i vardagslivet. Att träffa barnen var dock naturligtvis kul och även de hade haft en jättebra helg.

Här kommer lite foton som är tagna med min iphone. Lägger upp fler bilder när jag laddat upp foton från de riktiga kamerorna.












Utanför Bonos hus (U2 ni vet :))



Utanför Bonos grind







Bonos hus från stranden i Killeney. Har bättre foton med den andra kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0