Lite foton från senaste veckan



Konsert med Johan Borgert & Holy Madre i fredags kväll (24/9). Brorsan är med i bandet vilket syns på nästa foto.



Suddiga (och duktiga) Anders!



Träffade av en slump Linus Hallenius i Farsta Centrum i lördags (25/9), där det firades 50-årsjubileum. Min och många andras favorit i Hammarby. Tyvärr lämnar han Bajen för Genoa till nästa säsong :(.



Och så var det dax för Bakluckeloppis på söndagen. Tjänade en slant, men inte lika mycket som förra året. Då var jag ett stenkast från där vi bor och det var en varm oktoberdag med massor av folk ute och vandrade. Nu var det iskallt och inte så mycket folk som lämnade stugvärmen. Men det var bitvis riktigt kul ändå!







Mössa, halsduk och lager på lager behövdes verkligen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååå, jag hade GÄRNA velat vara där och shoppa ur Kickis garderob likt en beundrande lillasyster!! flinar

Kram!

Lotta

2010-10-05 @ 08:51:09
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Lotta: :) Det hade varit jättekul att ha dig där! Jag får ha en loppis i vår stuga på landet nära dig så att du kan komma och shoppa i sommar. Kram!

2010-10-05 @ 20:57:57
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0