Hösten springer vidare

Och jag med den. Eller den springer ifrån mig kanske man kan säga. Är det redan onsdag? Och onsdagen är ju nästan slut!

Idag har jag och några kollegor föreläst på en nätverksträff för kvinnofrid. Mycket spännande och roligt.  Som vanligt hade vi mer att säga än tiden räckte till, men jag tror de flesta fick med sig det väsentliga hem. Jag skulle vilja föreläsa mycket oftare än jag gör, men inte så mycket som vissa vid universitetet. Det är så inspirerande att träffa de som jobbar mer praktiskt med frågorna.

Jag behöver verkligen inspiration! Hur ska jag annars klara en till höst och vinter?

På väg ifrån nätverksträffen smet jag förbi Efva Attlings butik på Hornsgatspuckeln och utnyttjade det presentkort jag fick av mina kollegor i 40-årspresent. Det blev ett klassiskt Efva-smycke som funnits i många år nu, och som jag alltid gillat.

Här kommer det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0