Hemma igen

Och nu blir det nog hemma ett längre tag, för jag är trött på att packa och packa upp!

Jag har haft det mycket bra på Lesvos. En fantastiskt vacker ö. Nog bland det finaste jag har sett i grekiska övärlden. Allt var så genuint (jag vet - låter som en klyscha - men den är sann i det här fallet). Hörde inte svenska språket en enda gång. Blev utstirrad, troligtvis på grund av mitt blonda hår. Otroligt trevliga människor. En farbror som började prata med mig på en restaurang minns jag speciellt. Vi pratade säkert i över en timme. Och hotellägarna. Ett familjeägt hotell med endast nio rum. Min presentation gick bra men jag var som vanligt alldeles för nervös dagarna innan.

Jag ska lägga upp lite bilder när jag är mindre trött.

I går var jag med i Ullareddokusåpan. Ja det är sant! Jag var med i ca 3-5 sekunder. 8.13 in i avsnitt ett. Det finns att titta på i Kanal 5:s Play. Bara klicka på länken så hoppas jag ni ska tas dit :). Vilken kändis jag blev över en natt ha ha.

Snart är det kudden som gäller för mig. God Natt!

Kommentarer
Postat av: AnnKi

Kollade på klippet. Kändis minsann! Kul!!!

2010-10-04 @ 15:21:10
Postat av: Kicki

Hej! Är det kusin AnnKi :)? Ja det var lite kul, men det hade varit ännu roligare om det varit några till sekunder i rampljuset ha ha.

2010-10-05 @ 20:59:18
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0