Dag 13 - Den här veckan

Har redan börjat!

Idag (måndag): Kurs i referenshanteringssystemet Endnote hela dagen (mycket att lära sig men när jag väl  lärt mig det kommer det att underlätta en massa). Efter kursen tränade jag för första gången på över två månader! Tog det väldigt försiktigt eftersom min kropp är allt annat än stabil just nu! Tycker det gick bra, men vi får se om foten, knäna och ryggen mår bra även i morgonbitti. Det var sååå skönt att träna - det är en sak som är säker! Nu hemma och ska snart lägga mig.

Tisdag: Ska på fem minuter presentera en rapport som det tog tre år att arbeta fram, på avdelningsfikat på jobbet i morgon. Det är egentligen en omöjlig uppgift, men det ska gå. Efter jobbet blir det hem till familj + en kompis till Emil som ska vara här. Det blir fix och trix och sedan blir det House på tv.

Onsdag: Heldagsmöte med Kriminalvården och sedan träff med musiksnackarna hemma hos David! Hur kul som helst! Tyvärr kan inte så många komma, men det ska bli roligt att träffa dem som kommer! Några i gänget ska se Suede (inte jag) så de måste dra 19.00, och då antar jag att vi andra åker hem eller så blir det möjligtvis en öl till på någon pub innan hemgång. Vi ska träffas redan 16.30.

Torsdag: Emil ska till en kompis efter skolan. Magnus veckohandlar. Jag kommer väl hem och utför det vanliga stöket, typ.

Fredag: Skrev helt fel angående fredagen i går kväll :). Så nu ändrar jag. Hade glömt bort att jag och Magnus är lediga hela dagen och ska handla julklappar och ha det mysigt på stan! Vi ska till och med äta middag ihop på restaurang! Troligtvis Berns, som ska ha världens bästa asiatiska meny. Så det blir inte middag med barnen då, utan den får de äta med min käre bror!

Lördag: Kanske en julmarknad? Kanske IKEA?

Söndag: Det enda jag vet är att det blir en del städning som vi vanligtvis brukar försöka klara av på förmiddagen. Byta lakan - extra mysigt att lägga sig den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0