Dag 12 - I min handväska

Min handväska är alltid för tung. Jag släpar med mig en hel del saker som jag nästan aldrig behöver använda. Men om jag någon gång tar ut några av dessa saker, för att jag blir så arg på mig själv att jag släpar på för mycket, ja då är det JUST den dagen jag behöver något som jag har plockat ut!! Sanslöst! Så för det mesta åker allt med. Vad är då allt: Jo huvudvärkstabletter, mascara, läppstift, SL-kort, rouge, tuggummi, inloggningsgrej till SEB, passerkort/leg till jobbet, öronproppar, plånbok med en massa kort och grejs i, liten pocketkamera, min iphone (!), min mp3-spelare, min almanacka ibland (oftast ligger den dock i en annan vid-sidan-om-väska som jag OCKSÅ släpar med mig och där jag har jobbrelaterade saker som jag tror att jag ska arbeta med hemma på kvällarna).

Jag har säkert glömt hälften, men nu har ni i varje fall en liten inblick i min handväska (som för övrigt för tillfället är från Granit och i jeanstyg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0