Dag 04 Det här åt jag idag

Frukost: Fil och fruktmüsli, en grov macka med smör och en kopp kaffe.

Lunch: Hmm, eftersom jag var på kurs 9-13 utan lunchpaus, så åt jag en macka med ost och tomat när vi hade kortare paus. Och en kopp kaffe. Samt en banan. Sedan åt jag en lunchlåda kl 14.00 när jag kom tillbaka till jobbet. Den bestod av pasta med laxsås (med creme fraiche och purjo m.m.). Körsbärstomater till.

Mellanmål: En falurågrutmacka utan smör samt några rutor Marabouchoklad med hasselnötter.

Middag: Kycklingfilé i en sås som smakade lite thai och ris och sallad.

Kvällsfika: Grönt té och några tuggor av en princessbakelse som var kvar sedan fars dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0