Dag 02 Min första kärlek

Alltså , ska man minnas exakt vilken den första var? Och menar man här den första kärleken som var besvarad? Jag är nämligen känd för mina olyckliga kärlekar/obesvarade kärlekar. Speciellt fram till 19-årsåldern.

Min första kärlek som jag hade ett längre förhållande med påbörjades i 18-årsåldern. Jag var kär i honom långt innan han trillade dit för mig. Men jag var envis så det gick till slut. Vi var väl tillsammans i ca 2 1/2 år. Mycket var bra, men också en hel del som var dåligt. Det känns helt ok att det avslutades när det gjorde det så att säga.

Den första kille som frågade chans på mig var en supergullig kille i fyran. Men hör och häpna, jag var för blyg för att våga träffa honom när vi var själva :). Han var en heltrevlig söt kille som idag bor på andra sidan jordklotet.

Jag var nästan konstant kär/förälskad i olika objekt från 11-årsåldern och uppåt. Några av dessa olyckliga kärlekar kommer jag aldrig att glömma. Det har också ofta hänt att jag blivit bra kompis med dem jag varit kär i för att sedan bli förkrossad när jag fått reda på att de "bara ville vara vänner" trots att allt i deras uppträdande tydde på något annat. Jag gissar att jag ska vara glad för att jag är en person som många killar vill vara kompis med. Så är det faktiskt fortfarande. Jag har en hel del killkompisar och jag älskar det. Är så tacksam att jag har en icke-svartsjuk man som tycker att det är helt ok att jag har kompisar av både manligt och kvinnligt kön. Det tillför mig så mycket!

Titta jag håller fortfarande tidsramen - ett inlägg per dag! :):


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad spännande! Jag fick också en massa flashbacks!

Sköt om dig!

2010-11-14 @ 20:59:23
Postat av: Charlotta

Underbart att läsa, jag längtar redan till nästa dag!

Kramar

2010-11-15 @ 19:40:14
Postat av: Kicki

Tina: Ja det här är ju nästan lite väl spännande för mig med :). Kram!

Charlotta: Kul att se dig här! Ha ha, ha inte får stopra förväntningar nu :). Kram!

2010-11-15 @ 21:48:34
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0