Regeringsuppdrag

Bit i den den som vill! Det är det jag sysslar med just nu och som upptar nästan hela min tid. Jag längtar så till den 11:e juni då det ska lämnas till högsta chefen, för då har jag 11 dagar att arbeta med annat eftersatt arbete + ett eventuellt manus till en föreläsning jag vill hålla i september på en konferens utomlands. Måtte jag få tid till det sistnämnda! Konferensen är till ära för min vän som dog förra året och föreläsningar kring det ämne jag arbetar med efterfrågas.

Jag ska jobba i helgen men jag ska ta me f-n sitta på balkongen i fall det är fint väder.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Oj, regeringsuppdrag, låter stort och viktigt. Hoppas du hinner med föreläsningen! Förstår att det skulle betyda mycket att få föreläsa vid just den konferensen... Kramar!

2010-05-25 @ 18:46:40
Postat av: Kicki

Jag vet Anna, det låter viktigt och är viktigt, samtidigt är det sådana de flesta myndigheter arbetar med :). Men det här uppdraget är extra viktigt. Skulle vilja prata med dig typ nu. Kanske testar att ringa. Kram/Kicki

2010-05-29 @ 19:57:40
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0