Oj vad jag längtar till 11:e juni

För då finns det en microchans att det uppdrag jag håller på med är lämnat till högste chefen. Har jag otur dröjer det kanske till den 14:e eller nåt.

Igår var jag och Malin på konsert IGEN. Vi ränner som galningar just ju. Men alla bra band spelar ju på våren. Så känns det som i varje fall. Igår kväll var det Black Rebel Motorcycle Club på Nalen. Allt väl förutom trist publik varav en del av dem luktade extremt mycket svett, fis och vitlök. Usch, använder inte vissa deo eller?

Här kommer en snygg bild på bandet (kvinnlig trummis, och som hon trummade!):

v

Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Hej.



Men konserter är ju en del av livet...underbart med konserter. Vad blir nästa konsert du ska på?

Ha en fin fortsatt vecka.

2010-06-02 @ 00:41:02
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej, ha en fortsatt fin vecka själv! Jag ska på Teddybears härnäst som det ser ut nu :)./Kicki

2010-06-02 @ 13:37:20
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0