Stoppa tiden

I varje fall fredag till söndag! Jag hinner ju inte komma hem på fredagskvällen innan det är söndagskväll. Så mycket man vill hinna med och så rusar tiden iväg. Men jag har i varje fall hunnit träna idag och så har vi varit och fikat hos en av Emils kompisar med familj. Solen har visat sig och det var underbart! Hoppas veckan fortsätter så här och att lite snö kan smälta bort.

Gårdagskvällens höjdpunkt var ett halvtimmesprogram om Metallicas låt Enter Sandman. Nya intervjuer med James och Lars och med ens kände jag tydligt att det bara är ca en månad kvar tills jag och Annika åker till Oslo och ser dem. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag håller verkligen med! Hur är det tänkt att det ska gå till, att få in både måsten och sånt man vill på bara ynka 48 timmar per vecka. För på vardagarna är det ju kört redan från början att hinna nåt annat än jobb. Nej, livspusslet är svårt att få ihop tycker jag. Helgen borde få vara minst en dag längre. :)



Kul att det snart är dags för Metallica igen! Kramar /anna

2010-03-07 @ 17:45:04
Postat av: Kicki

Det går så sjukt fort! Tänker redan på hur fort nästa helg kommer att gå... Nä, hoppas tiden börjar gå långsammare snart (önsketänkande). Kram!

2010-03-09 @ 11:59:09
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0