Jag har så svårt för Luther

Ändå låter jag honom flåsa mig i nacken hela tiden. Plikterna först och sedan det roliga, men många gånger hinns inte det roliga med, eller så blir det roliga också en Luther om ni förstår vad jag menar. Idag har jag förberett vår fjällensemester genom att lägga fram kläder till packningen. Att-göra-listorna växer och växer (inte bara vad gäller fjällen).

Känner att jag behöver en positiv lista:

Vädret har varit fantastiskt i helgen
Vi hade en mysig melodifestivalkväll med hela familjen i går
Jag har sytt in två klänningar och lagt upp ett par jeans till Magnus
Jag satt på balkongen i en timme och läste idag
Jag lyssnade på Shout out louds nya skiva som verkar mycket bra
Jag har bokat biljetter till Black Rebel Motorcycle clubs spelning på Nalen 28:e maj. Jag och Malin ska gå.


Nu ska jag se den där sjuka danska serien om en gata som heter Lärkvejen eller nåt sånt :)



Kommentarer
Postat av: Andreas

Se där! Positiva tankar här också fast om Shout Out Louds senaste istället för hundbajs. :)

2010-03-17 @ 08:19:01
Postat av: Kicki

Javisst Andreas, jag kör faktiskt positiva listor rätt ofta men inte på ett så avancerat sätt som du :)! Vad kul att du börjat blogga igen. Du bör ju få en hel del besökare när du valt de namn du valt på bloggen...

2010-03-17 @ 13:18:14
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Kakan

Hahaha, det roliga blir en Luther... hur väl känner jag inte igen det???

:-) Så himla bra uttryckt (hur fasen stavas det..?)!

2010-05-06 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0