Strålande sol

Man blir ju nästan hysterisk som svensk av sånt här väder. I morgon kan det ju vara 10 grader och snålblåst igen. Det vet vi. Av erfarenhet. Men de säger ju att det ska vara fint hela helgen och en bit till, så man får ju lita på det.

I morse var jag hos naprapaten och knäckte mig lite. Känns oerhört läskigt men ända skönt på något sätt. Hon är verkligen superbra min naprapat och hon peppar mig järnet för att jag ska kämpa på. Hon tycker jag är bättre i ryggen sedan hon såg mig sist i januari. Nu måste jag ligga i med mina övningar hemma igen. Jag får inte bara låta de där vardagsövningarna försvinna hela tiden. De är superviktiga.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0