Det packas

Japp, det är dags för packning inför Sverigesemester. Det tar sin tid om man är en Kicki. Börjar se ljuset i tunneln men än är det inte klart. Ska bli så skönt att komma iväg och få koppla av. Jag har köpt flera nya deckare (Hellström & Roslund tror jag författarna heter). Hoppas jag kan sugas in i historierna och glömma tid och rum. Tror nog att chansen för det är större när vi åker till Cypern senare, men vem vet, jag kan bli överraskad.

Bara jag och Emil är hemma. Måns är och badar med en kompis och kompisens mamma. Jag är så glad över denna kompis som Måns har. Han är så fin och rolig. Hoppas de kan hänga ihop hela hösten (han går i parallellklassen).

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0