Ett Sverige i undantagstillstånd

Det är vad vi befinner oss i. Idag fungerade dock min vanliga t-bana från Tallkrogen igen och jag fick till och med sittplats. Folk måste ha bestämt sg för att åka bil redan igår för det var inte alls speciellt mycket folk som gick på i Tallis. Igår gick jag in till Gullmarsplan och det tog mig nästan en timme trots att det bara är ca 3 km dit. Jag halkade tillbaka lika mycket som jag kom framåt. Jag har faktiskt lite träningsvärk idag.

I morgon kväll ska jag se Kent på Annexet. Turnépremiär. Det ska bli spännande. Och på fredag ska jag träffa tre stycken kompisar från förr. Buzy buzy är bara förnamnet, men jag gillar ju inte att vara lugn alltför lång tid i sträck (kommer ångra att jag skrev detta när jag ska upp fredag morgon, för jag behöver minst 8 timmars sömn per natt nu, och då kommer jag nog bara få sex timmar). På lördag blir det dock soffläge med familjen och på söndag ska vi ha kalas för Emil.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0