Dag 23 - Det här får mig att må bättre

- Barnen, alltid barnen. Och Magnus.
- Bra musik (t ex Metallica, Frank Sinatra, Bob Hund och många många fler)
- Sol i ögonen.
- En kopp kaffe och saffransbulle med mandelmassa i.
- Ett glas rött vin i mysig miljö med en god vän.
- Vetskapen om en utlandsresa inom snar framtid.
- När jag har rensat bland mina kläder och prylar.
- När jag sålt kläder och skor för 2,500 kronor på bakluckeloppis.
- När jag köpt en klänning för halva priset på Ewa i Walla.
- När vänner skriver roliga och gulliga kommentarer till mig på facebook eller här.
- När det närmar sig vår och sommar.
- När jag landar på Heathrow eller någon annan trevlig flygplats.
- När jag vaknar utvilad.
- När jag ser på en väldigt bra tv-serie (typ Brottet).

Och många många fler situationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0