Dag 22 - Det här upprör mig

Oj oj, det finns så mycket som upprör mig! Jag vet inte var jag ska börja.

- Orättvisor av alla de slag kan jag bli väldigt upprörd över.
- Tortyr - jag klarar knappt av att höra om det eller se det i en film.
- Våldtäkter (se ovan om tortyr).
- När teknisk appartur inte fungerera och jag inte vet hur jag ska lösa det hela!
- När allt är stökigt och att jag faktiskt har vetskapen om att mycket av stökigheten beror på mig och mina grejor...



Ja ja ni fattar. Och denna lista skulle kunna bli oändligt lång för jag har ett sjuhelsikes humör!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ni har i allafall en underbar gran! En bild här kanske för oss som inte är med på Facebook?

Andas och sätt på musik du gillar. Kram!

2010-12-23 @ 11:43:34
Postat av: Kicki

Tina: Bild kommer snart tror jag :). God Jul på dig och det dina! Kramar!

2010-12-23 @ 21:29:42
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0