Dag 20 - Den här månaden

Har gått fort!

Det har varit kul att skriva de här blogginläggen med teman för varje dag i 30 dagar, även om jag inte hunnit skriva riktigt varje dag. Jag borde nog ha såna teman jämt för det är svårt att hitta inspiration till att blogga emellanåt. Jag har ju faktiskt bloggat i över fyra år nu! Otroligt.

Vintern kom tidigt, runt den 25 november eller om det var ännu tidigare. Kändes tröstlöst men nu har jag vant mig en aning. Har köpt en jättestor dunjacka som jag hoppas ska värma (den är inte perfekt men den får duga tills jag hittar en annan).

Den här månaden har också präglats av att jag laddar och längtar till julen. Håller just i detta nu på att planera vårt "nya" sovrum som ska ta form under julledigheten. Nya garderober och sängar, ett litet skrivbord m.m. ska införskaffas. Vi ska även måla om. Det blir vitt denna gång för att göra det enkelt för oss.

Den här månaden har också präglats av barnens stora längtan till julen. Nya önskningar kommer upp nästan varje dag. Och så har vi tittat på julkalendern på morgonen. Gillar den verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0