Dag 19 - Detta ångrar jag

Det finns en hel del saker jag ångrar.

1) Att jag aldrig sökte in på scenskolan.
2) Att jag inte gav mig ut på fler resäventyr när jag var yngre.
3) Att jag inte pluggade i England.
4) Att jag inte köpte ett hus i slutet av 90-talet då det var mer humana priser (men detta är en efterkonstruktion - för då hade jag och Magnus knappt några inkomster).
5) Att jag mer eller mindre la av med träningen när jag var i slutet av tonåren - hade jag forsatt så hade jag kanske inte varit så risig i kroppen som nu). Jag skulle ha haft en kontinuitet sedan dess och fram till nu.


Ja det var väl några punkter - men det finns många fler. Det är dock ingen idé att gräma sig för mycket utan ta tag i det man vill göra nu i stället :).

Kommentarer
Postat av: Tina

Mycket av det där har du tagit igen med råge! Underbart med dina drömmar!Du är en stor inspirationskälla.

2010-12-11 @ 13:39:52
Postat av: Kicki

Och du är världens gulligaste Tina! Kramar till dig!

2010-12-12 @ 14:44:41
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0