Här är påsken i full gång

Vi har ätit påsklunch med min bror och hans flickvän och sedan dess är jag trött. Älskar nämligen att ta mig en Skåne eller två till sillen och det är fantastiskt uppiggande och gott för stunden, men sen, cirka en timme efteråt kommer den stora tröttheten... Det är dock helt klart värt det.

Vi har haft fullt med barn här hela dagen, allt som allt har det varit fem stycken (våra inräknade). De slukade påskgodiset på en nanosekund och jag tror inte de kommer orka så mycket av de räkmackor som snart ska börja förberedas.

I morgon bara måste jag vara ute lite mer i solen (om det nu blir någon). Kanske en uteservering i solen kan hinnas med? Får lov att muta barnen så att de kan tänka sig att hänga med.

Lite rastlös känner jag mig allt, men det ska nog kunna fixas till med lite aktiviteter i morgon.

So long så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Det låter som ni har en riktig toppenpåsk - härligt! Min är inte så toppen, men det reder sig nog det med. :) Jag saknar dig, känner det extra mycket nu när jag läser och hör din röst genom orden. Hinner du ses nåt framöver eller (vilket jag gissar) behöver du all fri tid till festplanering...? Kram och Glad Påsk!

2010-04-03 @ 20:18:48
Postat av: Kicki

Älskade Anna! Jag saknar dig också. Tänkte ringa dig idag, men så rusade tiden iväg. Jag har läst på din blogg och förstått vad den tråkiga nyheten gällde. Blev ledsen själv fast jag inte känner K. Men som jag förstått är hon från aff hon med. Hon kommer greja detta med den jävlar-anamma hon verkar ha! Ska vi försöka få till någon fika eller så efter jobbet någon dag? Jag tror säkert jag kan få till det även om du har helt rätt i att jag stressar en del för min fest :). VARFÖR ska jag börja hetsa upp mig även för detta - det är ju sjukt!? Det gör väl inte ett skit om jag inte har allt tipp topp och jag tror säkert folk hjälper till med en del saker om det behövs. Jag vill byta ut min hjärna ibland! Jag kollar i min almanacka och skickar dig förslag på datum. KRAMAR Anna och Glad Påsk trots magsjuka och allt...

2010-04-03 @ 20:28:33
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0