I morgon kväll Rock'n roll

För då ska jag och Malin och David på spelning på Debaser Medis och se The Datsuns! Jag har under hela denna vecka lyssnat på en skiva med The Datsuns som Malin spelat in till mig så nu går alla låtar runt runt och runt i mitt huvud. Hon har tagit fyra låtar från varje album de gett ut så att jag ska få en god känsla för deras musik, och det har jag sannerligen fått. De är skitbra, kommer från Nya Zeeland och har varit både förband till Hellacopters och Metallica.

Nej, jag är så trött att jag trillar i säng nu.

Förresten, biljetterna till Venedig är nu beställda. 23 oktober drar vi. Från Venedig åker vi tåg till Padova där jag och A ska hålla vår föreläsning. Nervöst med spännande. Jag och A ska träffas i helgen och planera föreläsningen och gruppexaminationen. Det behövs!

Och glöm nu inte min bakluckeloppis på söndag! 10-15 vid Sturebyskolans idrottsplats i Enskede.

Uppdatering: Mer information kring bakluckeloppisen finner du här och här.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0