Bara för det

får ni ett inlägg till i rapp takt!

DAGENS VILL HA: Mera sömn.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta stuprörsjeans, svart v-ringad finstickad tröja, stor kofta med rejäl krage som stängs med en säkerhetsnål (svart och vit-"spräcklig").
DAGENS SMINK: Mascara, lite rouge och läppstift.
DAGENS FRISYR: Utsläppt vågigt.
DAGENS HÄNDELSE: Det enda som hänt ännu är att jag lämnat barnen på skolan och pratat lite med Måns fröken. Men det var ju trevligt!
DAGENS LÅT: I want you so hard med Eagles of Death Metal
DAGENS PLANER: Jobba fort som f-n!!!
DAGENS SAKNAD: Barnen.
DAGENS DUMMASTE: Tror det blir Italiens premiärminister.
DAGENS SJUKA: Mina muskler som har träningsvärk sedan sjukgymnastiken i onsdags.
DAGENS DROG: Det blir fredagsvinet i kväll.
DAGENS ROLIGASTE: Att det är fredag och att jag bokat hotellrummet till Londonresan.
DAGENS FAVORIT: Eagles of Death Metal
DAGENS KÖP: Inte köpt något idag, men igår köpte jag en jätterolig skotskrutig kjol på Myrorna i Norrköping.
DAGENS HUMÖR: Trött och lite stressad med helt ok.
DAGENS ORD: Ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0