Metallica kommer till Oslo

Närmare bestämt 13:e april 2010. Nu har jag och Annika beslutsvånda. Ska vi köpa biljetter i morgon (vi har förköp via Met club) eller ska vi ha is i magen och se om de kommer spela i någon roligare stad. Det står på hemsidan att de kommer påannonsera nya Europadatum snart. Hur ska vi göra? Vi kan ju inte skita i att boka Oslokonserten om resten av Europaturnén förläggs till städer som är svåra att nå (och svindyra). London skulle bli perfekt. Dit kan jag inte åka för mycket. Och inte är det speciellt mycket dyrare än att flyga till Oslo heller.

Ja, vilka problem man kan ha :). Men jag behöver min årliga dos av både London (eller UK i stort) och Metallica. Det ger endorfiner så att jag orkar med exempelvis mörka, regniga november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0