Första julklapparna inhandlade

Jag rivstartade och åkte till Farsta Centrum och bara betade av butik efter butik och det blev bra grejor! Känns jätteskönt. Speciellt nöjd med en sak till Måns men vågar inte skriva vad det är här, för han ser ju ibland när jag håller på och skriver inlägg osv. Kan säga att jag själv skulle vilja ha en likadan.

Ikväll blir det lokala restaurangen med våra vänner som vi var på Kreta med i somras. Fantastiskt att ha en lokal restaurang som är helt ok ett stenkast härifrån. Sen drar vi hem till vännerna och umgås lite till. Det blir även påfyllning av mer barn och vuxna tills dess - Lotta med familj. Ser fram emot mycket skratt.

Vår nya platt-tv har kommit och det känns mycket lyxigt. En 40-tummare, SONY. Det som saknas nu är ett hemmabiosystem, för jag vill ha bättre ljud när jag ser Metallica-dvd:n som kommer om en dryg vecka. Tyvärr kommer vi nog inte kunna hosta upp de pengarna just nu, men kanske till mellandagsrean?

Ha en skön helg (men varför går lördagen så himla fort?)!

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul med tv:n till era snyggga väggar! Åk till Oslo! För en mångdimensionerad upplevelse! / Tina

2009-11-22 @ 20:39:34
Postat av: Kicki

Tina, vi har redan köpt biljetter jag och Annika... Men om de spelar på en bättre arena i Europa än Oslo(avslöjas denna vecka) så säljer vi dessa biljetter och köper andra :). Måste se Metallica snart igen! Kram!

2009-11-22 @ 21:23:54
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0