Hetfield's Oyster House

Nu har jag laddat ner Metallicakonserten från i måndags! Alla som gick på måndagens konsert fick en kod för att ladda ner den, och när man väl har alla låtar i sin dator så ser man vad det står på omslaget, nämligen Hetfield's Oyster House. Så nu har jag något att lyssna på när jag åker till jobbet i morgon bitti.

Och här kommer ett foto från vårt vardagsrum. Jag vet att åtminstone en läsare ville se det :). Skivomslagen på väggen är uppifrån från vänster: Motörhead (Motörhead), Depeche Mode (A broken frame), The Clash (London Calling). Andra raden från vänster: U2 (Boy), The Jam (Soundaffects) och ABBA (Arrival). Dessa kommer bytas med jämna mellanrum.

Det är alltså här jag sitter och bloggar och surfar på kvällarna. Ingen bra arbetsställning att sitta i en soffa, men jag vill ha tv:n på och glutta på lite då och då också. Toan får ni en annan dag :).


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint vardagsrummet blev, kände knappt igen det! :-) Ha en skön helg. Ikväll firar vi minstingen som fyller 1 idag....inte klokt att det redan gått ett år sen han föddes!

2009-05-08 @ 11:15:21
Postat av: Sorgfågel

Åh, vad snyggt med skivomslagen!! "Här är ditt liv" på väggen, typ! :-) Gillar också färgen på väggen bakom, sååå snyggt!

Kram!

Sorgfågel

2009-05-09 @ 19:14:43
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Maria: Grattis till M!!! Ledsen att vi inte uppmärksammade det :(. Men vi kommer ju ner i sommar och kan fira honom. Gillar också vårt vardagsrum!



Sorgfågel: Skivomslagen är BÄST :). Nu ska jag bara samla på mig lite fler av mina favoriter på LP! Rött är så snyggt!

2009-05-10 @ 11:01:32
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0