Vad sägs om

tre timmars personalmöte efter lunch? Då gäller det att ha massor av kaffe med sig. Tror i och för sig att mötet kommer innehålla en hel del gruppdiskussioner och liknande, så det kanske inte blir akut insomningsrisk!

Idag är det jag som hämtar barnen. Gör det alltför sällan, men idag lyckades jag komma upp tidigt och vara här tidigt.

Det är så gosigt att hämta Emil på dagis, för jag brukar få en apakram då! Måns är ju så stor så honom ringer jag ofta hem. Ibland får jag en kram när han kommer innanför dörren, ibland tar jag mig en själv, men oftast får jag en fråga. Måns har ofta frågor på gång. "Vad blir det för mat?" är vanligt förekommande. Mina älskade ungar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner igen det där med insomningsrisken, jag haaatar möten - innerligt. Nästan alltid bara massa snack och när man skiljs åt har man inte kommit framåt ett dugg. Folk är bra på att prata men sämre på att faktiskt jobba om jag ska vara uppriktig. Och det ska jag ju. :) Tre timmars möte verkar ju som ett härligt slöseri med tid. Hoppas det blir som du tror med gruppdiskussioner i alla fall.



Hoppas du lyckas hålla dig vaken! Och hoppas du får massor av apakramar och roliga samtal med barnen efteråt. Sånt väger upp det mesta. :D



Kram! /anna

2009-03-17 @ 14:15:43
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Tesstamente

Du, då gäller det att ha med sig 10-tals termosar med kaffe!

2009-03-17 @ 17:01:44
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Kicki

Anna: Jag vet, möten kan vara förfärliga. Men det här mötet var helt ok och det innehöll gruppdiskussioner vilket förhindrade insomning :). Kram!



Tesstamente: Hej och välkommen! Jag klarade mig på två koppar kaffe :).

2009-03-17 @ 20:57:44
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0