TV:n lever

Videon är död
Bredbandet är fortfarande låååångsamt

Jag själv är trött men lättad över att vi åtminstone kommer kunna titta på tv under stambytet. Någon underhållning måste man ju ha. Vi kom på att det var något som hänt med videon när de bytte elen - vi fattar inte varför - för kontakterna var ju utdragna, men när vi satte i kontakterna igen så måste någon säkring eller liknande gått i videon (ni hör hur kunnig jag är på tekniska detaljer...). Scartkabeln gick via videon och därför fungerade inte ljudet. Så nu kan inte barnen se på alla de hundra videos de har och jag och Magnus kan inte se på alla nostalgiinspelningar vi har. Men den kanske går att laga. Eller inte.

Det är en kamp mot klockan här med allt som måste fixas innan de kommer och river hela badrummet på måndag. Och jag har ju två spelningar i helgen - Glasvegas och Metallica - vilket ger ännu mindre tid till att täcka alla dörrar med plast m.m.

En timme i taget. Acceptera kaoset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0