Sjukstuga mitt i stambytet

Vojne vojne. Jag vill inte att det ska bli morgon. Emil har feber och han säger att han är illamående, men det kan lika gärna vara att han har ont i halsen. Ingen spya har kommit sen han blev dålig runt 12-tiden idag. I morgon är det jag som ska vara hemma när det borrar som in i helvete i porten bredvid hela dagen. I vår lägenhet ska de börja dra stammarna. Håll tummarna att Emil är så pass bra att vi kan göra någon mindre utflykt runt lunchtid i morgon. Jag kommer inte stå ut annars. Stackars Emil. Och stackars hans ömma moder.

VARFÖR kommer sjukdomarna nu och inte i höstas när vi inte hade stambyte? Murphys lag? Ja jag vet att jag är gnällig....

För övrigt blev jag hypnotiserad idag. Men det är en annan historia som jag kanske drar en annan dag.

Kommentarer
Postat av: malin

åh tusan va jobbig för er! Hur har ni det idag?



/malin

2009-03-24 @ 09:21:36
Postat av: Kicki

Malin - det är inget vidare... Vi tänkte fly ett tag till Farsta med bilen och så startar inte fanskapet!!! Jag bröt ihop... Plus att toan utanför inte fungerar. Och det låter för jävligt från borrningen. Emil är risig och det är nåt virus med lite magkör och feber men ingen spya ännu. Vi lämnade nyss in bilen för nytt batteri och nu fungerar den inte ändå. Jag blir tokig! Ha det!

2009-03-24 @ 12:57:55
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0