Fick U2-biljetter

till Ullevi 31 juli och det är jättekul (köpte via U2.com där jag är betalande medlem och fick pre-sale-biljetter), men tyvärr är det ett helvete med stambytet. Grannen har fått fuktskador för att ett avlopp läckt (lång historia). Mina favoritgrannar dessutom. Nu har de fått en fläkt inställd. Jag ber till Gud att det inte är så allvarligt som min granne ville påskina... Och nu är jag rädd att vi står på tur - vill inte ha vattenskador så att detta drar ut på tiden!

Nu får oturen vända, för annars blir det inte mycket bloggande här. Inget roligt bloggande i varje fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Va kul med U2.

Och skit med stambytet :(

/Malin

2009-03-11 @ 22:53:58
Postat av: Kicki

Malin: Ja det är jättekul med U2-biljetterna!

2009-03-14 @ 10:51:25
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0